سلام سلام

از همه خوانندگان عزیز خواهش میکنم قبل از قضاوت در مورد مطالب تا آخرش رو بخونند.
نظر هم فراموش نشه.

۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

آقای احمدی نژاد؛ اول فکر کنید بعد بچه دار شوید!


"احمدی‌نژاد:طرح دو بچه کافیست، طرح استعماری است"
انتشار مجدد این مقاله به بهانه افاضات مجدد احمدی نژاد است!

بسم الله الرحمن الرحیم
سخنان شگفت انگيز و بهت آور رئيس جمهور پيرامون تحديد نسل و به عبارت ديگر تكثير نسل جاي بحث نگذاشته است .
نمي خواهم از كسر بودجه، واردات موادغذايي، واردات و سهميه بندي سوخت، خرابي جاده ها ، معضلات آموزش و پرورش، وجود سيزده ميليون نفرزيرخط فقر،  جمعيت ده ميليونی بيكاران كشور، جوانان مجرد كه امكان ازدواج ندارند ، دختران دم بخت كه جهيزيه ندارند، فقرو فساد و فحشاء، رشوه واختلاس و رانت خواری سخن بگويم .


اما همزماني سخن وزير بهداشت كه گفت:" 700 ميليارد تومان كسر بودجه داريم !"، آن هم در بودجه سلامت كه اولويت يك كشوراست وكلام رئيس جمهور براي افزايش صد در صدی جمعيت، جاي نگراني دارد .
اگر تدبير و درايت در امور نباشد، بايستي نگران آينده كشوربود، 17ميليون راي، تكليف را ساقط نمي كند كه به يكباره زمام امورهفتادميليون انسان را به كسي بسپاريم كه ما را به قهقرا می کشاند. همانگونه كه داشتن گواهينامه كفايت نمي كند كه اتوبوس حامل جمعيت را به راننده اي بسپاريم كه هوشيار نيست و شايدهمه را به پرتگاهي هولناك هدايت كند، بر تک تک مسافران فرض است اگر آثاري از عدم هوشياري در راننده ديد تذكر دهد و او را از ادامه رانندگي منع كند.
بايد همگی هوشيارو بيدارنظاره گر حركت سفينه اين ملت عظيم باشيم تا قبل از برخورد سفينه به صخره اي هولناك و قبل از غرق شدن ملت، ناخدا را بيدار كنيم .
من به نوبه خود هشدار ميدهم كه روزهاي سخت و سخت تري در پيش داريم و اينگونه افاضات غير منطقي و غير عقلاني درامور اقتصادي ( نظير برنامه و بودجه و مصوبات استاني ) وسياسي بسيارو بسيار داريم  که هزينه گزاف آنرا ملت مي پردازد و كشور با سرعتي سرسام آور سقوط مي كند و اين سقوط را بيگانگان و همسايگان جنوبي ما جشن گرفته اند .
به خاطر داريم تبليغات قبل از انقلاب را كه : « فرزند كمتر = زندگي بهتر » و يا « تصويري از 2 انگشت دست با زير نويس – فرزند فقط 2تا » .
پس از پيروزي انقلاب ، انقلابيون كه در امور اقتصادي و اداري كشور كم تجربه بودند ، و پيروزي خويش را مرهون حضور ميليوني ملت در خيابانها مي دانستند، و به تصور موثر بدون جمعيت در عرصه جهاني به تبليغ ازدياد نفوس و نفي شعارهاي قبل از انقلاب پرداختند .
وعاظ بر منابر گفتند « تناكحوا تناسلوا ، اني اباهي بكم الا مم » كه ازدواج كنيد و فرزند بياوريد كه من به شما امت مباهات مي كنم » سواي از اين بحث كه اساسا اسلام بعد از مسيحيت و براي مقابله با تحريفات دين مسيح در تكريم و ترويج ازدواج به عنوان عمل مقدس و سنت نبي ( ص) پرداخته است. حتي اگر به معناي ازدياد نسل در آن زمان بكار گرفته شود . قطعا در دوران قبيله اي و جنگهاي تن به تن و نيروي كار يدي كه تعداد جنگاوران و افراد هر قبيله مي توانست ملاك قدرت و امنيت آن قبيله باشد. اما روحانیت هم خیلی زود فهمید که تکثیر سریع بعد از انقلاب یک فاجعه ببار آورده است و دست به دامان علماء و مراجع شدند و با کمک آنان توانستند به خوبی جمعیت را کنترل کنند، اما موج جمعیت دهه اول به هر مقطعی که می رسد، مشکلات عظیمی ببار می آورد، به مدرسه که می رسد، کمبود مدارس و بودجه آموزش و پرورش باعث تولد هزاران مدرسه غیرانتفاعی( پولی) می شود، به دانشگاه و ازدواج و مسکن و شغل که می رسد، کشور را فلج می کند، آری شاید روزی جمعیت یک قبیله نماد قدرت کار و جنگاوری بود، امروز چه؟
در دنياي ماشيني امروز چه ميتوان گفت؟
آيا جمعيت زياد دولتها را به خود مشغول نمي دارد ؟
آيا آنان را به فقر و ذلت نمي كشد ؟
آيا سخن امير مومنان علي عليه السلام كه فرمود :" كاد الفقرا ان يكون كفرا " كافي نيست ؟
آيا فقر بسوي گناه ، عصيان ، نافرماني ، كفر و فحشا سوق نمي دهد؟
آيا پيامبر اسلام (ص) به امت ضعيف ، پايمال ، لگد كوب شده و تحت سلطه كفار مبا هات ميكند ؟
آيا پيامبر اسلام (ص) به ملتي 
كه دست گدايي به سوي بيگانه دارد افتخار مي كند ؟
آيا ملتي كه ازخود هيچ ندارد و اگر منابع خدادادي نفت را از او بگيرند بايستي به گدايي و خود فروشي روي آورد زيبنده امت رسول الله است ؟!
قطعا قلب نبي اكرم (ص) به درد مي آيد وقتي عضوي از امت اسلامي حتي براي مردن پول ندارد !
قطعا رسول رحمت تحمل خود فروشي دختران اين مرز و بوم را براي لقمه اي نان ندارد .
آقاي رئيس جمهور شايد شما ظرفيت يكصد و بيست ميليون نفررا داشته باشيد ! اما اين ملت تحمل ذلت ، خواري و خود فروشي را ندارند !
آري اين كشور با منابع طبيعي و جايگاه استراتژيك جغرافيايي ظرفيت بيش از اين را دارد و ميتواند ملتي سربلند ، عزيز ، مرفه و مقتدر باشد اما با مديران لايق ، مدبر و دانشمند !
آقاي رئيس جمهور ، آيا ميدانيد در همسايگي ما كشوري كه جز رمل و گرماي شرجي چيزي ندارد اقتصاد مستقل از نفت دارد، كسر بودجه ندارد و هيچ وابستگي هم به نفت ندارد !!
آقاي احمدي نژاد ، شما بدون پول نفت چگونه ميتوانيد استان به استان سفر برويد، صله شاهانه بدهيد و همه جا بگويند ، احمدي نژاد تعطيل كرد، صله داد، بخشيد، مهر رضا دارد، به ازاي كار نيمه وقت زنان حقوق تمام وقت ميدهد! ازكجا آورده ايد كه چنين بذل و بخشش مي كنيد. با كدام مجوز چوب حراج به دارايي ملت و بيت المال مسلمين زده ايد ؟!
و اما اينكه فرموده ايد : « ظرفيت 120 ميليون نفر را داريم » بايستي استاندارد هاي شما را بررسي كرد .
آقاي رئيس جمهور!
براي پرورش 120 ميليون موش آزمايشگاهي فضا و امكانات زيادي مورد نياز است ، از قبيل غذا، بهداشت، تهويه و ..... كه با اهتمام عالي و مديريت جدي شدني است.
براي پرورش 120 ميليون گوسفند امكاناتي فراتر و علوفه بيشتر طلب مي كند. و البته براي پرورش 120 ميليون گاو نيازها به مراتب افزون تر است .
اما تربيت 120 ميليون انسان فرهيخته كه اشرف مخلوقات است، ناطق، عاقل و متفكر است، نيازها از تامين مايحتاج جسم تجاوز ميكند و بايستي روح اورا پرورش داد، شما براي 120ميليون، نه، حتي براي نيازهاي جسمي 60 ميليون جمعيت كشور، امكانات اوليه را نداريد .
وزير بهداشت شما مي گويد براي سلامت جسم او 700 ميليارد تومان كسر بودجه دارد !
و اما روح وجان او، در پايتخت كه بهترين وضعيت را داريد براي رسيدن به استاندارد هاي جهاني بايستي 500% (پانصد درصد ) رشد در كتابخانه هاي عمومي داشته باشيم و اگر شما جمعيت را دو برابر كنيد بايستي 1000%
( هزار در صد ) رشد داشته باشيم تا تعداد كتابخانه هاي عمومي به حداقل استاندارد هاي جهاني برسد.
شما در دوران شهرداري خود حتي از پرداخت نيم درصد بودجه مصوب مجلس براي كتابخانه ها خودداري كرديد و به جاي آن بدون مصوبه وام ازدواج پرداختيد .
ظاهرا براي شما تكثير تعداد راي دهند گان مهم است نه ارتقاي دانش و فكر راي دهند گان، و شايد ارتقاي فكري مردم مزاحم دولتمردان باشد .
بسياري از دولتمردان منطقه حكومت بر 120 ميليون گوسفند را به حكومت بر120 ميليون دانشمند ترجيح ميدهند!!
در خاتمه به عنوان خير خواهي بايد گفت : " آقاي رئيس جمهور ، اول فكر كنيد ، بعد بچه دار شويد."
ومن الله التوفيق
دكتر مهدي خزعلي / دوم آذر  1385
***  برگی از سایت هک شده قبل ***
هر از چند گاهی همه چیز قفل میشه روی یک مطلب یا یک شخص!!این چند تا پست اخیر ما هم همه اش از رییس جمهور مردمی مون شده!

0 نظرات: