سلام سلام

از همه خوانندگان عزیز خواهش میکنم قبل از قضاوت در مورد مطالب تا آخرش رو بخونند.
نظر هم فراموش نشه.

۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

مشکل اصلی فقر فرهنگی است!!

 منبع: وب سایت دکتر خزعلی
با سلام و عرض خسته نباشيد خدمت جناب آقاي دكتر مهدي خر علي عزيز
اميدوارم كه حالتان خوب باشد
مثل هميشه پي گير مطالب و نوشته هاي زيبايتان هستم. از نظر من شما حكم پدري دلسوزي را براي تمامي ما داريد كه حرف هايش هم دلمان را باز مي كند هم جگرمان را خون!
اين بار با شوق بيشتري برايتان ايميلي ارسال مي كنم چرا كه مي دانم منت مي گذاريد و همه پيام هاي ارسالي را مطالعه مي كنيد.از طرفي هنوز نگران وضعيت نابسامان شما هستم و اين نگراني با شرايطي كه قبلا برايتان به وجود آمده بود كاملا براي همه ي ما وجود دارد چرا كه هميشه به عنوان پدري مهربان حرف هايتان را شنيده و از ته دل قبول داشته ايم . شما جزء كساني بوديد كه بغض خفه ي شده ي ملتي را فرياد زديد. از شما بابت همه چيز تا ابد سپاسگذاريم.


دكتر عزيز جوابي كه براي دوستمان ارسال نموديد همه ي ما را بسيار خوشنود كرد چرا كه همه ي ما با شما هستيم و تا ابد براي آزادي و آزادگي ملتي كه از هر لحاظ در فقر به سر مي برند مي كوشيم و لحظه اي درنگ نخواهيم كرد. اما قصدم از ارسال پيام فقط تشكر نبود نگراني هايي وجود دارد براي همه ما كه مطمئنم شما هم به فكرش هستيد. از لحاظ فرهنگي رشد ضعيفي داريم و اين مشكل بزرگي است كه مي تواند حتي با عوض شدن شرايط به نفع ما و رسيدن به خواسته اي كه تا امروز برايش تلاش كرده ايم ما درا دچار مشكلاتي چه بسا بيشتر از امروز گرداند . فقر فرهنگي كه در جامعه وجود دارد گريبان گير هر قشري است كه بايد از امروز به فكر آن باشيم. به هر حال همه مي دانيم كه پيشگيري بهتر از درمان است و اگر از امروز براي رفع اين معضل بزرگ نكوشيم فردا آنقدر بزرگ خواهد شد كه ديگر كاري از دستمان بر نبيايد.
با سپاس فراوان از شما ايام به كامتان خوش و هميشه پيروز و سربلند باشيد
دخترتان نوشين

..........................................................................................
پاسخ:
دختر عزیزم؛ درست تشخیص داده ای، مشکل اصلی ما، فرهنگی است، ما اگر هزار بار بت بشکنیم، بتی دیگر می سازیم، باید با بتگری و بت پرستی مبارزه کرد، باید مردم بدانند که برای حکومت کردن، نیاز به تقدس و آسمانی بودن نیست، باید باور کنیم که همه ممکن الخطا هستیم و همه برای کارهایمان پاسخگو، مطلق فقط خداست و لا غیر!
هر کس ادعای خدایی کرد باطل است، باید همه خدایگان های زمینی را در هم شکست!
به نظر خودم به غیر از مشکل بت تراشی مشلات دیگری هم داریم چاپلوسی ظاهر بینی دروغ تظاهر و... البته گزینه اولی که آقای دکتر ذکر کردند مهم تر است.والسلام.

0 نظرات: