سلام سلام

از همه خوانندگان عزیز خواهش میکنم قبل از قضاوت در مورد مطالب تا آخرش رو بخونند.
نظر هم فراموش نشه.

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

برای کشوری که دادستانش تحت امر یک سپاهی است، متاسفم!


فلان سردار سپاه می گوید:
" امروز دم اسب آریو برزن را مشرف بر تمثال مبارک شهیدان کرده‌اند که ضروری است دادستان کهگیلویه و بویراحمد دستور تخریب آن را بدهد"
مگر آریو برزن سردار این آب و خاک نبود، مگر شما وارث بی زحمت سرزمینی نیستید که کورش کبیر، آریو برزن، بابک خرمدین، افشین، مازیار، ابومسلم، یعقوب لیث و هزاران هزار دلاور دیگر بخاطرش در خون غلطیدند؟  کارتان از آدمها گذشته تیغ بر مجسمه ها کشیده اید؟ دیروز بزرگان این ملت را خانه نشین و دربند کردید، صدایی در نیامد، امروز به تخریب تندیس بزرگان این مرز و بوم همت گماشته اید، فردا پیکره فردوسی طوسی را به زیر خواهید کشید!
برای کشوری که دادستانش تحت امر یک سپاهی است، متاسفم!
یقین بدانید در دوره بعد مردم علیه این افراطی گری ها به عنوان حیف و میل و تباه کردن بیت المال و تخریب اموال عمومی، اقامه دعوی خواهند کرد، من دادستان محترم را از تعدی به میراث فرهنگی و حریم مفاخر ایران برحذر می دارم و او را از محاکمه قریب الوقوع در محضر ملت انذار می دهم.
با کدام قانون یک سردار سپاه، چنین یکه تازی می کند؟ و چرا دادستان ما اینقدر زبون و خوار شده است؟ بی جهت نیست که می گویند حکومت دست سپاه است!  جناب حجة الاسلام؛ دادستان محترم؛  در شان شما نیست که فرمانبردار یک سپاهی باشید!
نگاهی به اظهارات حضرت حجة الاسلام بیاندازیم:
« دادستان یاسوج در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: سپاه نامه ای به دادستانی نوشته است که با توجه به اینکه ما ارزشهای متعددی داریم که می شود به عنوان نمادهای ارزشی استفاده شود، و در این نامه تقاضا کرده اند که به جای این مجسمه از نمادها و ارزشهای اصیل استفاده شود.
حجت الاسلام سید محمود موسوی پور افزود: براین اساس ما هم به شهرداری نامه ای نوشتیم که در این خصوص اقدام کنند. وی ساخت این مجسمه ها را اسراف دانست و گفت: به شهرداری اعلام کردیم که با توجه به درخواست سپاه و مردم این مجسمه پایین آورده شود. موسوی پور بیان داشت: در صورتی که شهرداری یاسوج در موعد مقرر نسبت به برداشتن این مجسمه اقدام نکند برخورد قانونی صورت می گیرد. »
90/4/7     مهدی خزعلی

1 نظرات:

mojtaba گفت...

ممنون
انجام شد